Contact

Kundenservice Mitarbeiter

Buna ziua, eu sunt Andrea.

Cum te pot ajuta?

Mă poți contacta prin corespondență electronică la info@starling.ro




Întrebări frecvente


Cât timp durează livrarea? Când va sosi pachetul meu?

În fiecare zi lucrătoare, prelucrăm toate comenzile din ziua precedentă. În ziua prelucrării, steaua dumneavoastră va fi înregistrată, documentele vor fi listate de la atelierul nostru de imprimare și pachetul dumneavoastră va fi împachetat și expediat. Timpul de livrare prin poștă sau DHL este, de obicei, de 4-6 zile lucrătoare. Timpul de livrare prin DHL Express este, de obicei, de 1-2 zile lucrătoare. Expedierile simple prin Deutsche Post nu sunt urmărite, prin urmare nu vă putem spune unde se află pachetul dvs. pe durata transportului. Pachetele expediate prin Deutsche Post Tracked, DHL sau DHL Express pot fi urmărite electronic folosind numărul de identificare pe care îl primiți de la noi. Evenimentele extraordinare (de ex. condițiile meteorologice, pandemiile etc.) pot afecta timpul de livrare. Din păcate, nu avem niciun control asupra lor.

Pachetul de denumire a unei stele poate fi expediat prin servicii de curierat rapid?

Da, puteți alege expedierea prin DHL Express pentru un tarif suplimentar. Pachetului dvs. de denumire a stelei i se va acorda apoi prioritate în următoarea zi lucrătoare și va pleca de la punctul nostru de expediere în aceeași zi. Livrarea se va realiza în termen de o zi lucrătoare. Dacă locuiți într-o regiune îndepărtată, livrarea poate dura două zile lucrătoare, în cazuri excepționale. Livrarea prin DHL Express se realizează în cursul săptămânii de luni până vineri. Evenimentele extraordinare (de ex. condițiile meteorologice, pandemiile, etc.) pot afecta timpul de livrare. Din păcate, noi nu avem niciun control asupra lor.

Ce furnizori de servicii de expediție îmi vor livra comanda?

Vă putem trimite coletul prin Deutsche Post, Deutsche Post Tracked, DHL sau DHL Express. Dumneavoastră puteți alege la finalul procesului de trimitere a comenzii. La centrul de distribuție internațională, coletul dvs. va fi predat ulterior unui furnizor local de servicii de expediții, precum Poșta Română sau DHL Express România.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă în momentul livrării?

Partenerii noștri de transport fac de obicei cel puțin o încercare de livrare la adresa destinatarului. Dacă livrarea nu are succes, coletul poate fi ridicat de la una dintre filiale sau de la un vecin. În ambele cazuri, ar trebui să fiți informați de către partenerul nostru de transport cu privire la locația coletului dvs. expediat prin poștă. Dacă ați primit de la noi un număr de urmărire, vă puteți urmări coletul prin mijloace electronice. Dacă solicitați orice modificare legată de adresa de livrare după expedierea coletului, vă rugăm să contactați în mod direct DHL sau DHL Express. Acest serviciu este disponibil doar pentru coletele livrate prin DHL sau DHL Express.

Aș putea achiziționa o stea prin credit sau cu plata în numerar la livrare?

Din păcate, nu, deoarece nu mai oferim opțiunea de achiziție prin credit sau cu plata în numerar la livrare. Vă rugăm să rețineți că vom expedia toate pachetele de înregistrare a stelelor abia după ce am primit plata. În trecut, ne-am confruntat, din păcate, cu prea multe probleme de plată prin aceste două metode. Cu toate acestea, puteți folosi una dintre celelalte opțiuni de plată ale noastre, precum cardul de credit, Paypal sau plata anticipată.

Ce reprezintă „Data denumirii” unei stele?

Pentru unele produse este posibil să fie aleasă data în care o stea a fost denumită. Această dată poate fi atât din viitor, cât și din trecut. De exemplu, poate fi data de naștere a unei persoane, o aniversare sau oricare altă dată pe care o doriți.

Nu am primit confirmarea comenzii. Ați primit comanda mea?

Vă rugăm să verificați mai întâi secțiunea spam din Inboxul dvs. Confirmarea comenzii se poate să fi ajuns acolo. De asemenea, este posibil ca dvs. să fi tastat greșit adresa de e-mail. Trimiteți-ne un e-mail cu cât mai multe informații posibil despre comanda dvs. Ulterior vă vom putea trimite manual o altă confirmare a comenzii.

Am făcut o greșeală când am redactat numele/data/dedicația. Îmi puteți trimite din nou certificatul?

Vă rugăm să verificați întotdeauna confirmarea comenzii! Toate informațiile pe care le-ați oferit sunt rezumate acolo. În cazul solicitărilor de modificare, contactați imediat prin e-mail serviciul nostru clienți. Solicitările prompte de modificare înainte de imprimarea sau expedierea pachetului dvs. sunt posibile fără nicio problemă. Ulterior, din păcate, solicitările de modificare pot fi efectuate numai prin achitarea unei taxe de procesare de 75 RON plus cheltuielile de transport.

Pot schimba ceva în comanda mea (de ex. adresa de livrare) după ce a fost plasată?

Atât timp cât comanda dvs. nu a fost procesată, ne puteți trimite modificările dvs. prin e-mail.

Îmi pot anula comanda?

Atât timp cât comanda dvs. nu a fost procesată, vă puteți anula comanda prin e-mail. Ulterior, anularea nu mai este posibilă deoarece acesta este un produs personalizat.

Livrarea este incompletă. Îmi mai puteți expedia și partea lipsă?

Desigur! Ne cerem scuze dacă se întâmplă să uităm să împachetăm ceva și facem tot posibilul să evităm acest lucru. Trimiteți-ne un e-mail cu numărul comenzii dvs. și cu obiectul care lipsește, iar noi îl vom livra imediat.

Cum pot contacta serviciul clienți?

Puteți contacta serviciul clienți la adresa info@starling.ro. În zilele lucrătoare veți primi întotdeauna răspuns la solicitarea dvs. în termen de 24 de ore.

Cum îmi pot găsi steaua?

Nu este întotdeauna ușor ca o stea anume să fie localizată pe cerul nopții. Puteți să vă faceți o primă imagine de ansamblu cu ajutorul softului Stellarium: https://www.buyastar.co.uk/stellarium/. Veți găsi numărul HIP al stelei pe certificatul dvs. personal. În acest soft, stelele sunt denumite conform catalogului Hipparcos (HIP). Înregistrarea dvs. personală poate fi găsită aici: https://www.starling.ro/registrul-stelar/. Pachetul profesional și pachetul de lux sunt livrate împreună cu un ghid care să vă ajute să vă orientați pe cer. Mai întâi, găsiți-vă constelația. Apoi utilizați harta stelelor, care este inclusă, pentru a vă identifica steaua în interiorul constelației. Cu toate acestea, constelația dvs. se poate să nu fie vizibilă deloc în acest moment. Aproape toate constelațiile sunt vizibile doar în anumite perioade din an. În acest caz, va trebui să așteptați până în perioada potrivită din an.

Numele stelei este recunoscut din punct de vedere științific?

De-a lungul mileniilor, stelele au fost redenumite mereu și, din păcate, nu există un director științific unitar. Totuși, există cataloage astronomice ale stelelor, cum sunt catalogul Hipparcos (HIP) și catalogul Henry-Draper (HD). Cu toate acestea, în ambele cataloage, stelele sunt denumite doar prin cifre iar numele, ca și în cazul punerii numelui stelei dvs. personale, are doar un înțeles pur simbolic. Serviciul pe care îl oferim este de a crea pentru destinatar un pachet-cadou de neuitat, care pune în evidență unicitatea unei persoane. În plus, deoarece există numeroși furnizori de denumiri de stele pe plan mondial, este, din păcate, imposibil să garantăm că o stea, indiferent cât de mică, va fi denumită doar o singură dată în lume. Companiile concurente, care susțin opusul și vorbesc despre denumirea oficială a unei stele, nu sunt de încredere.