Contact

Kundenservice Mitarbeiter

Buna ziua, eu sunt Andrea.

Cum te pot ajuta?

Puteți ajunge la mine prin e-mail la info@starling.ro




Întrebări frecvente


Cât va dura livrarea? Când îmi voi primi pachetul?

În fiecare zi lucrătoare (de luni până vineri) procesăm toate comenzile de la o zi înainte. Pachetul tău Starling va fi înregistrat, imprimat de către agenția noastră și ambalat în aceeași zi. În ziua următoare, pachetul tău va ajunge la poștă, de unde va fi expediat. Timpul de livrare este în general de 4-6 zile lucrătoare. Pachetele sunt trimise prin poștă normală sau prin DHL. Pachetele trimise prin poștă normală nu au un număr de urmărire, așa că nu îți vom putea spune unde anume se află pachetul tău după ce îl vom depune la poștă. Pachetele trimise prin DHL au un număr de urmărire pe care îl vei primi de la noi, astfel că vei putea vedea statusul curent al livrării în orice moment.

Poate fi trimis pachetul meu cu livrare expres?

Nu, nu oferim livrare expres.

Nu am primit o confirmare a comenzii. Mi-ați primit comanda?

Te rugăm să verifici întâi folderul spam din căsuța ta electronică. Confirmarea comenzii tale poate fi în acest folder. Se mai poate întâmpla uneori să îți fi scris greșit adresa de email atunci când te-ai înregistrat. Te rugăm să ne trimiți un email conținând detaliile comenzii tale. Putem să îți trimitem apoi o confirmare manuală.

Am făcut o greșeală atunci când am scris numele/data/dedicația. Mi-ați putea trimite certificatul din nou?

Te rugăm să verifici atent confirmarea comenzii! Toate informațiile pe care ni le-ai dat sunt recapitulate acolo. Pentru a cere o modificare, te rugăm să contactezi serviciul nostru clienți prin email. În cazul în care nu am imprimat încă certificatul și celelalte documente, vom face toate modificările necesare fără nicio problemă. Dacă am imprimat deja certificatul și restul documentelor, putem face modificări pentru o taxă de 70 RON.

Îmi pot modifica comanda ulterior (de exemplu, adresa de livrare)?

Da, te rugăm să ne trimiți un email conținând numărul comenzii și modificările pe care ți le dorești (de exemplu, o altă adresă de livrare).

Îmi pot anula comanda?

Cât timp pachetul tău Starling nu a fost imprimat sau livrat în mod digital, îți poți anula comanda prin email.

Livrarea este incompletă. Îmi puteți trimite obiectele lipsă?

Desigur! Ne cerem scuze dacă uităm uneori să includem un anumit obiect. Lucrăm din greu să evităm aceste împrejurări nedorite. În cazul în care ai constatat că livrarea ta este incompletă, te rugăm să ne trimiți un email cu numărul comenzii, menționând obiectul care lipsește. Ți-l vom trimite de îndată.

Cum îmi pot localiza steaua?

Fiecare pachet Starling conține instrucțiuni care te ajută să explorezi cerul. În primul rând, trebuie să îți localizezi constelația. Apoi, folosește harta stelară inclusă pentru a îți găsi steaua în cadrul constelației. Uneori constelația ta nu este vizibilă. Aproape toate constelațiile sunt vizibile numai în anumite perioade ale anului. În acest caz, trebuie să aștepți perioada potrivită.

Numele stelei este recunoscut științific?

Oamenii de știință botează stele după cataloage astronomice de stele. De exemplu, catalogul Hipparcos a fost numit după satelitul astronomic Hipparcos. Un alt exemplu este catalogul Henry-Draper (HD). Stelele din ambele cataloage sunt numite doar prin numere. Numele stelei tale este pur simbolic și nu este recunoscut de către Uniunea Astronomică Internațională (UAI). Având în vedere că există multe companii care oferă servicii de botezare a stelelor, din păcate nu îți putem garanta că o stea, cât de mică, a fost botezată o singură dată în întreaga lume. Orice competitor care îți va susține contrariul sau care îți va vorbi despre posibilitatea de a avea un nume oficial al stelei nu poate fi considerat de încredere.

Pot să cumpăr o stea și să plătesc mai târziu pentru ea?

Nu, nu oferim această opțiune. Îți vom trimite pachetul numai după ce vom primi confirmarea plății.

Aveți un cont bancar în România, astfel încât să pot face un transfer bancar în RON?

Nu, din păcate nu putem deschide un cont bancar românesc cu ușurință, pentru că suntem o companie din Germania. Poți transfera banii în RON în contul bancar german al companiei noastre. Acest lucru va necesita un transfer bancar internațional. În mod alternativ, poți folosi una dintre celelalte metode de plată.