Contact

Kundenservice Mitarbeiter

Buna ziua, eu sunt Verena.

Cum te pot ajuta?

Mă poți contacta prin corespondență electronică la info@starling.ro




Întrebări frecvente


Cât timp durează livrarea? Când va sosi pachetul meu?

Vei primi fișierul PDF în câteva minute de la primirea plății. În fiecare zi lucrătoare de luni până vineri, prelucrăm toate comenzile fizice din ziua precedentă. Timpul mediu de livrare este de 4-6 zile lucrătoare. Cu FedEx Express 1-2 zile lucrătoare. Poți găsi timpii de livrare pentru diferite țări aici: Timpii de livrare. Expediem din Germania. Dacă ai optat pentru o expediere neurmărită, nu îți putem spune, din păcate, unde se află coletul tău în timpul expedierii. Pentru o expediere cu urmărire, vei găsi link-ul către coletul tau în confirmarea expedierii. Evenimentele extraordinare (de ex. condițiile meteorologice, pandemiile etc.) pot afecta timpul de livrare. Din păcate, nu avem niciun control asupra lor.

Cum îmi primesc fișierul PDF?

Imediat după ce plasezi comanda, îți vom trimite confirmarea comenzii. În această confirmare, vei găsi fișierul tău PDF personal pentru previzualizarea documentelor tale. Vei primi confirmarea comenzii în câteva minute. Dacă acest lucru nu se întâmplă, verifică folderul de spam.

Unde este înregistrat numele stelei?

Odată ce ai primit confirmarea de expediere, îți poți căuta numele stelei tale în Starling Star Registry internațional. Poți găsi numărul tău personal de înregistrare pe certificatul pentru numirea stelei tale.

Pachetul de denumire a unei stele poate fi expediat prin servicii de curierat rapid?

Da, poți alege expedierea prin FedEx Express pentru un tarif suplimentar. Pachetului tău de denumire a stelei i se va acorda apoi prioritate în următoarea zi lucrătoare și va pleca de la punctul nostru de expediere în aceeași zi. Livrarea se va realiza în termen de 1-2 zile lucrătoare. Dacă locuiești într-o regiune îndepărtată, livrarea poate dura două până la trei zile lucrătoare, în cazuri excepționale. Livrarea prin FedEx Express se realizează în cursul săptămânii, de luni până vineri. Evenimentele extraordinare (de ex. condițiile meteorologice, pandemiile etc.) pot afecta timpul de livrare. Din păcate, noi nu avem niciun control asupra lor.

Ce furnizori de servicii de expediție îmi vor livra comanda?

Îți putem trimite coletul prin poștă, DHL sau FedEx Express. Poți alege opțiunea dorită la finalul procesului de trimitere a comenzii. Pachetele care se expediază prin poștă obișnuită vor fi predate Poștei Române, iar coletele trimise de DHL, către Cargus, la centrul de distribuție internațional.

Cum îmi pot urmări coletul?

Vei primi linkul împreună cu confirmarea de expediere dacă ai rezervat un colet cu urmărire. Acest link va fi actualizat în permanență.

De îndată ce pachetul tău, care a fost trimis prin poștă sau DHL, părăsește Germania, îl poți urmări și prin furnizorul străin de servicii de logistică. Pentru a face acest lucru, te rugăm să faci clic pe butonul „Shipment tracking in foreign countries” din secțiunea pentru urmărirea expedierii. Dacă întâmpini probleme în acest sens, contactează departamentul nostru de relații cu clienții.

Urmărirea expedierii nu funcționează. Ce pot face?

Expedierile sunt preluare de la noi în fiecare zi lucrătoare. Urmărirea începe de îndată ce pachetele ajung la primul centru de expediere, după-amiază târziu. Dacă urmărirea expedierii nu funcționează nici în următoarea zi, contactează departamentul nostru de relații cu clienții.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă în momentul livrării?

Partenerii noștri de transport fac de obicei cel puțin o încercare de livrare la adresa destinatarului. Dacă livrarea nu are succes, coletul poate fi ridicat de la una dintre filiale sau de la un vecin. În ambele cazuri, ar trebui să fii informat de către partenerul nostru de transport cu privire la locația coletului tău expediat prin poștă. Dacă ai primit de la noi un număr de urmărire, îți poți urmări coletul prin mijloace electronice.

Aș dori să ofer cadou această stea numită. Pachetul va include o factură?

Deoarece produsele noastre sunt oferite foarte des drept cadouri, în general nu includem o factură în pachet. Veți primi factura doar în format electronic. Pentru ca destinatarul să știe de la cine provine pachetul, puteți adăuga un Card cadou personalizat în pachet prin intermediul secțiunii "Articole suplimentare" (inclus deja în Pachetul Deluxe) de pe site-ul nostru web.

Aș dori să ofer un cupon drept cadou. Este posibil?

Da, desigur că este posibil. Îți vom trimite cuponul cu un design profesional la adresa ta de e-mail în următoarea zi lucrătoare. Apoi poți introduce codul de reducere imprimat în coșul de cumpărături. Cuponul nu se aplică doar pentru produsul selectat. Destinatarul poate alege, de asemenea, un alt produs de pe site-ul nostru web și apoi va avea valoarea cuponului aplicată în coșul de cumpărături.

Pot comanda și în calitate de client business?

Da, este posibil. Din motive de facturare, te rugăm să indici că ești „client business” la finalizarea comenzii. Dacă dorești să îți expediem comanda în zona vamală europeană din afara Germaniei, te rugăm să păstrezi numărul tău de TVA la îndemână. Te rugăm să reții că prețurile de pe site-ul nostru web sunt prețuri brute. În cazul în care comanda ta este eligibilă pentru o factură netă, prețurile nete îți vor fi afișate după ce ai introdus numărul tău de TVA în rezumatul comenzii de la sfârșitul acesteia.

Aș putea achiziționa o stea prin credit sau cu plata în numerar la livrare?

Din păcate, nu, deoarece nu mai oferim opțiunea de achiziție prin credit sau cu plata în numerar la livrare. În trecut, ne-am confruntat, din păcate, cu prea multe probleme de plată prin aceste două metode. Te rugăm să reții că vom expedia toate pachetele de înregistrare a stelelor abia după ce primim plata. Te rugăm să folosești cardul tău de credit pentru plată.

Ce reprezintă „Data denumirii” unei stele?

Pentru unele produse este posibil să fie aleasă data în care o stea a fost denumită. Această dată poate fi atât din viitor, cât și din trecut. De exemplu, poate fi data de naștere a unei persoane, o aniversare sau orice altă dată pe care o dorești.

Nu am primit confirmarea comenzii. Ați primit comanda mea?

Te rugăm să verifici mai întâi secțiunea spam din inboxul tău. Confirmarea comenzii se poate să fi ajuns acolo. De asemenea, este posibil să fi tastat greșit adresa de e-mail. Trimite-ne un e-mail cu cât mai multe informații posibil despre comanda ta. Ulterior îți vom putea trimite manual o altă confirmare a comenzii.

Am făcut o greșeală când am redactat numele / data / dedicația / adresa de livrare. Pot schimba ceva în comanda mea după ce a fost plasată?

Te rugăm să verifici întotdeauna confirmarea comenzii! Toate informațiile pe care le-ai oferit sunt rezumate acolo. În cazul solicitărilor de modificare, contactează imediat prin e-mail serviciul nostru clienți. Solicitările prompte de modificare înainte de imprimarea sau expedierea pachetului tău sunt posibile fără nicio problemă. Ulterior, din păcate, solicitările de modificare pot fi efectuate numai prin achitarea unei taxe de procesare de 80 RON plus cheltuielile de transport.

Îmi pot anula comanda?

Produsele destinate numirii unor stele sunt excluse de la dreptul de retragere, deoarece sunt produse personalizate.

Coletul meu a fost livrat deteriorat. Ce pot face?

În ciuda faptului că avem mare grijă să îți protejăm bunurile, în unele cazuri pot apărea daune din cauza transportului. În acest caz, te rugăm să contactezi departamentul nostru de relații cu clienții și să le furnizezi fotografiile relevante și numărul tău de comandă.

Cum pot contacta serviciul clienți?

Poți contacta serviciul clienți la adresa info@starling.ro. În zilele lucrătoare vei primi întotdeauna răspuns la solicitarea ta în termen de 24 de ore.

Cum îmi pot găsi steaua?

Poți găsi înregistrarea ta personală în Starling Star Registry internațional – unul dintre cele mai mari registre stelare din Europa. Poți accesa cu ușurință înregistrarea ta prin linkul din confirmarea noastră de expediere sau prin codul QR de pe certificat. Alternativ, poți introduce manual numărul tău de înregistrare individual aflat pe certificat. Cu ajutorul aplicației noastre online, poți încerca acum să găsești steaua corespunzătoare pe cerul nopții.

Unele dintre pachetele noastre de denumire a stelelor includ o hartă a stelelor și instrucțiuni pe care le poți folosi pentru a-ți găsi steaua manual. Cu toate acestea, este posibil ca respectiva constelație să nu fie vizibilă în acest moment. Nu toate constelațiile sunt vizibile în orice moment al anului și de peste tot pe Pământ. Dacă ai întrebări privind vizibilitatea unei anumite constelații, te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți.

Numele stelei este recunoscut din punct de vedere științific?

De-a lungul mileniilor, stelele au fost redenumite mereu și, din păcate, nu există un director științific unitar. Totuși, există cataloage astronomice ale stelelor, cum sunt catalogul Hipparcos (HIP) și catalogul Henry-Draper (HD). Cu toate acestea, în ambele cataloage, stelele sunt denumite doar prin cifre, iar numele, ca și în cazul punerii numelui stelei tale personale, are doar o semnificație pur simbolică. Serviciul pe care îl oferim este de a crea pentru destinatar un pachet-cadou de neuitat, care pune în evidență unicitatea unei persoane. În plus, deoarece există numeroși furnizori de denumiri de stele pe plan mondial, este, din păcate, imposibil să garantăm că o stea, indiferent cât de mică, va fi denumită doar o singură dată în lume. Companiile concurente, care susțin opusul și vorbesc despre denumirea oficială a unei stele, nu sunt de încredere.